درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 39897
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



کلبه زیبایی




اس ام اس , شعر و دوبیتی ماه محرم  

دلم دریاچه ی غم شد دوباره / قد آیینه ها خم شد دوباره

صدای سنج و دمام اومد از دور / بخون ای دل محرم شد دوباره . . .



نظرات شما عزیزان:

afshin
ساعت8:09---16 آذر 1390
سلام
من هم به وبلاگت سر زدم وبلاگ خوبی داری جالب بود .


Milad
ساعت15:04---15 آذر 1390
با تشکر از وبلاگ خوبتون
ممنون که به وبلاگ من سر زدید
باز هم منتظر شما هستیم.


farid
ساعت15:03---15 آذر 1390
سلام ناديا جان,
فريدم مدير وبلاگ zoo-kids ممنون كه سر زدي و نظر دادي من هم اومدم و سر زدم!
ادرس من يادت نره:zoo-kids.loxblog.com


زهرا
ساعت12:31---15 آذر 1390
سلام اومدم سر زدم. ممنونم که بهم سرزدی دوست خوبم
وبلاگ خیلی قشنگی داری
خداحافظت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : نادیا