درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 39647
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



کلبه زیبایی




غضنفر توی کوپه قطار به سمت مشهد می رفته، به رو به روییش میگه: به سلامتی از مشهد بر می گردید؟
معلم: فعل کشیدن را صرف کن.شاگرد: کشیدم کشیدی پاره شد!

حیف نون می ره دکتر، می گه آقای دکتر من چشمام ضعیفه. دکتر می گه تا چه حد ضعیفه؟ حیف نون می گه شما اون مگسی رو که روی دیواره می بینین؟ من نمی بینمش!

ترس پسرها از ازدواج دل بستن به یه دختر نیست دل بریدن از بقیه دخترهاست!
از حیف نون میپرسن شیری یا روباه؟
میگه مگه خر چشه؟

زن غضنفر : بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟
غضنفر : ببخشید  عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!


یارو داشته یکی رو کتک می زده و میگفت کمک کمک. بهش میگن توکه داری کتک می زنی چرا دیگه کمک میخوای؟ میگه : آخه بهم گفته اگه بلند شم لهت میکنم.
انواع مرد.
اروپایی = یه زن داره و یه دوست دختر . زنش رو بیشتر دوست داره.
امریکایی = یه زن داره و یه دوست دختر . دوست دخترش رو بیشتر دوست داره.
ایرانی = 4 تازن داره و 10 تا دوست دختر . ننه اش رو بیشتر دوست داره.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : نادیا