کفش های من
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 40081
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



کلبه زیبایی




قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی
کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن .
از خیابانها، کوهها و دشت هایی گذر کن که من کردم
اشکهایی را بریز که من ریختم
دردها و خوشیهای من را تجربه کن
سالهایی را بگذران که من گذراندم
روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم
دوباره و دوباره برپاخیز و مجدداً در همان راه سخت قدم بزن
همانطور که من انجام دادم ...
بعد ،
آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی ...



نظرات شما عزیزان:

مریم حیدری
ساعت19:14---30 آبان 1390
سلام به نادیای عزیزم
گلم من وبلاگت دوست دارم
داستاناش قشنگه
کلا مطالبت زیباست
اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : نادیا