لباس مشكي‌ام
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 40081
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1



کلبه زیبایی




يادتان باشد لباس مشكي‌ام را تا كنيد          گوشه‌اي از قبر من اين جامه را هم جا كنيد     

-كاش من در شام تاسوعا بميرم تا شما        خرجي‌ام را خرج نذر ظهر عاشورا كنيد



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت12:06---15 آذر 1390
سلام وبلاگ من در مقابل وبلاگ شما چیزی نیست فوق العادست راستش الهه من مریضه دو ماه رو تخت تکون نمیتونه بخوره مشکل مغزی داره یک لخته خوب که هی داره بدترش میکنه ابنو برای دل خودم زدم براش دعا کنید پول عمل و جور کنیم عمل کنیم تا دیر نشده محتاج نگاه آقا امام و حسین و حضرت ابوالفضل و دعای شما هستیم ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : نادیا